Dag 03 - Mina föräldrar

Det är dom jag älskar mest av allt i hela världen. Även om det ibland blir gräl mellan oss och jag säger elaka saker till dom så ångrar jag mig ALLTID.
Dom står alltid vid min sida fast vi inte sammtycker om allt, dom finns alltid där när jag behöver dom.
Ibland så glömmer man bort hur mycket dom gör för en och man blir aldeles för krävande. Man borde tänka efter hur mycket dom egentligen gör för en innan man börjar gnälla och kräva så mkt.
Jag ska erkänna att jag är har svårt med det och sen efteråt så kommer man på att det var helt dumt de man sa eller gjorde.
Mamma och pappa är dom som ligger mig varmast om hjärtat och det skulle bryta ner mig helt och hållet om jag skulle mista någon av dom. Jag försöker hela tiden att göra så gott jag kan för att inte dom ska bli arga på mig, men jag är ju bara människa så jag lyckas inte hela tiden...tyvärr.
Vill bara säga att JAG ÄLSKAR DOM och är stolt över att jag har dom som föräldrar och skulle aldrig välja några andra om man fick.
Älskar er så sjukt mycket<3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag fattar om dom blev rörda, det skulle jag oxå ha blivit om jag var din förälder. Det var väldigt fint skrivet! :)

2011-02-18 @ 09:02:04
URL: http://ceciliawahlbergsjuttan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Och förrästen, headern var sjukt snygg ;)

2011-02-18 @ 09:02:44
URL: http://ceciliawahlbergsjuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0