Drömmer!

Sitter och drömmer mig bort till måndag, ser nästan framför mig hur jag går in i lägenheten och tittar runt, funderar hur jag ska möblera där inne.... där tänker jag faktiskt stoppa mig själ där. Jag har bestämt mig för att inte fantisera allt för mkt.

Ska kanske berätta i klarspråk så att ni fattar vad det är jag pratar om. Jo såhär är det att på måndag ska jag och titta på en lägenhet. Det enda problemet nu är ju att jag inte ännu vet vad det kommer att kosta i månaden, vi skulle tydligen prata om det när jag kommer dit.

Jag har ett pris som helst inte får överstigas. Om det gör det så är det inte säkert att jag kan flytta :(

Det bästa som kan hända mig nu är att jag får flytta, vill bara att helgen ska gå fort.

Vill se hur den ser ut NUUUU :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0