Dyrt!

Allt blir inte som man vill har jag märkt. Var å kollade på den där lägenheten idag och det var verkligen inte som jag hade tänkt mig. För det första så var hyran aldeles för hög och sen så var den färdiginred.
Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag inte precis att det var så snyggt. Det var lite för gammalmodigt.
Nu har jag iaf annat å tänka på. Bokade halkbanan idag så jag ska till gve den 2:a mars. Käns lite pirrigt, men det kommer säkert att gå bra :) Det som är det värsta är att det är så fruktansvärt dyrt.
Det kommer gå åt ungefär 3000 till det. Själva halkbanan kostar ju 1800kr och så tar han betalt när man får köra där i stan och det kostar som 2 körlektioner 960kr plus att man måste lägga till en slant till mat, för man är ju där hela dan. Så det känns ju lite eländigt när man vet att man får leva väldigt fattigt nästa månad.
Skönt blir det ju iaf att man får bortgjort det. Men det är ju inte nog med det, sen kommer ju risk 1 som går på 900kr. Fatta vad det är dyrt å ta körkort. Tur är ju iaf det att man får 10 körlektioner gratis från skolan :)
Nåja nu ska jag å jobba om en halvtimme, det behövs verkligen pengar till börsen :)
fatta vad de ska bli kul å sladda runt lite :D
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0