Godmorgon godmorgon

Vad konstigt det känns att vakna vid 10 på en söndag morgon. Ofstat är det så att jag brukar vakna vid typ 1, 2, 3 tiden, jag kanske börjar bli gammal :) hehe eller så är det bara det bara det att jag gick och lade mig lite tidigere än vanligt :)
Väljer iaf att stanna i sängen ett tag till med datorn i famnen  innan jag drar mig neråt :) Funderara på att kanske kola ett avsnitt frå Desperate housweives.
Måste faktiskt säga att jag är sjukt sugen på macka med smältost......slurp :P
Kan hända att jag drar till pajala ikv och övernattar hos Sandra :D skulle vara awsome om hon kunde svara på mina sms :P
Tihi, jag ser ut som en katt.....MJAU :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0