Tidsfördriv!

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Lea
2. Personen du pratade I telefon med: Farsan
3. Du fick SMS av: Philip
4. Du kramade: Svea

IDAG
5. Kläder: Trjöja jeans strumpor linne armband allt svart :)
6. Bättre än igår: Nja det hände väl mer igår.

IMORGON
7. Är det: Snart måndag :D
8. Planer: SOVA :P
9. Något tråkigt som händer imorgon: Nån kommer att väcka mig

FAVORIT
10. Nummer: 6
11. Färg: Svart
12. Årstid: Sommar/Höst tror jag väl
13. Saknar du någon?: Så sjukt mkt
14. Humör för tillfället?: upp och ner .r väl den bästa beskrivningen

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Öppnade ögonen
16. Vad åt du sist?: En kaka :) gad var den oxå :P
17. Vad irriterar du dig på?: Allt för mkt
18. Tror du på distansförållanden?: Har inte testat det, men jag gissar att det inte är så lätt
19. Vem tänker du på just nu?: den jag saknar mest av allt
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Skulle inte tro det
21. Vart reste du sist?: Pajala
22. Vad gjorde du igår kväll?: Jobbade
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Ingen, tycker jag iaf
24. Ler du ofta?: Jodå
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kreativitet
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Jajjemän ALLTID!
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min antagligen
28. Vilken färg har din tröja?: Svart

SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Nej
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Jodå
31. Gråter du när du skadar dig?: Nej

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Klart jag är
33. Vad gör dig glad?: Ganska så mkt är väldigt lättroad
34. Önskar du att du var lyckligare?: Jo 
35. Är lycka överskattat?: Nja
36. Kan musik göra dig glad?: Absolut

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Jepp
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Jodå
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: För det mesta
41. Är du kär?: Vad är det??

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Ingen just nu
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej, vem gör såna??
44. Är du en mobbare?: Jag hopps då verklgen att jag inte är det
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Händer i mellan åt
46. Har du blivit sviken någon gång?: Jo tyvärr

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Kan vara kul ibland
48. Favoritämne?: Karaktärs
49. Värsta ämne : DATA
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Typ lika dålig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0