Helg

NU ÄR DET HEEEELG!! Som att det egentligen skulle behöva skrivas med stora bokstäver, men jag gör det försäkerhets skull utifall att det skulle hända nåt oväntat. Tvivlar starkt på det, så tur brukar inte jag ha. Nåja jag ska inte vara så negativ nu.
Har varit svin trött hela dan idag, inte för att det är så konstig har inte precis sovit mycket inatt. kunde inte somna bara. Fick iaf nåt gjort på natten, klippte lugg :D blev faktiskt nöjd själv och ännu nöjdare blir man när folk säger att det blev snyggt :) Men det är ju det med mig jag blir alltid less på luggen direkt och så lägger jag över allt åt ena sidan, men den här gången har jag bestämt att jag ska ha den iaf en vecka. Jag vet det låter jätte lite men för mig är det ganska länge:)
Resultatet :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du gjort med dig?

2011-02-02 @ 18:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0